-->

2017 --> 2018

- Aralık 31, 2017

Selamunaleyküm arkadaşlar. Bugün 31 Aralık 2017. Yani miladi takvime göre yılın son günü. 365 günde bir tekrarlanan bir gün yani. Çokta şey yapmamak lazım.

2017 benim için baya yorucu ve bitmek bilmeyen bir yıl oldu. Gerek okul, gerek içine dâhil olduğum diğer topluluklar sebebi ile nefes almama zaman kalmadı. Bundan şikâyetçi miyim? Hayır değilim en azından evde boş boş oturmadım. Bunların haricinde ben 2017 yılında blog yazmaya başladım. Ne kadar güzel yazamasam da en azından bu sene böyle bir şey yapmaya başladığım için mutluyum. Bir şeyler üretmek ve insanlar tarafından takdir görmek çok güzel bir şey. Bu 2017’nin tablosuna bir + ekliyor ve galiba 2017’nin +’ları –‘lerinden fazla yani yorucu olmasına rağmen benim için iyi bir yıl olduğunu söyleyebiliriz.

Umarım 2018 hem benim için hem sizin için bol bol kitap okuduğumuz, çeşitli etkinliklere katıldığımız, yeni insanlar tanıdığımız, kendimize bir şeyler katacağımız, boşa zaman harcamayacağımız, hayallerimize bir adım daha yaklaşacağımız, yeni hobiler edineceğimiz, bir günümüzün bir günümüze eşit olmayacağı bir yıl olur.

Başta da dediğim gibi bu 365 günde bir tekrarlanan günü sıradan bir gün olarak saymayalım ve bir “fresh start” olarak görelim. Yeni hayatımızın ilk günü olarak görelim ve yapmış veya yapıyor olduğumuz hataları geride bırakıp, yapıyor olduğumuz ve yapacağımız güzel şeylere odaklanalım.


Hepinize iyi  2018’ler!


EmoticonEmoticon

 

Hmm Arama

-->